Ο ρόλος του Επιμελητηρίου Τρικάλων στον Τουρισμό είναι πρωταγωνιστικός & αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου
Ο ρόλος του Επιμελητηρίου Τρικάλων στον Τουρισμό είναι πρωταγωνιστικός, αφού είναι ο μοναδικός θεσμικός επιχειρηματικός φορέας που εκπροσωπεί το σύνολο των επιχειρήσεων που συμβάλλουν στο άμεσο και έμμεσο Τουριστικό προϊόν.
• Προχωρήσαμε
στην ίδρυση Τουριστικού τμήματος στο Επιμελητήριο.
• Μετά
από πρότασή μας, εκπονήθηκε και ολοκληρώθηκε μελέτη για τη βιώσιμη τουριστική
ανάπτυξη στην Ελλάδα από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων (2024).
• Καταθέσαμε
πρόταση η οποία εγκρίθηκε, χρηματοδοτήθηκε και υλοποιήθηκε μέσω της Περιφέρειας
Θεσσαλίας για τη δημιουργία του «Κέντρου Ψηφιακής προβολής της Ιστορίας και του
Πολιτισμού των Μετεώρων».
• Διοργανώνουμε
το PARTENARIAT θρησκευτικού τουρισμού και εκκλησιαστικών ειδών στην Καλαμπάκα
στο οποίο συμμετέχουν επιχειρηματίες του είδους από την Ελλάδα και απ’ όλες τις ομόδοξες χώρες.
• Διεκδικούμε
τη δημιουργία ενός εκθεσιακού & συνεδριακού κέντρου στην περιοχή των
Μετεώρων.
Αναδεικνύουμε τα συγκριτικά
πλεονεκτήματα του τόπου
• Διασυνδέσαμε
τα τοπικά παραγόμενα προϊόντα με τον κλάδο του τουρισμού, φέρνοντας σε επαφή
παραγωγούς & επαγγελματίες.
• Καταθέσαμε
πρόταση στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης για τη δημιουργία βοτανικού κήπου
με την επωνυμία «Ασκληπιός».
• ΜETEORISIMO:
Αναδείξαμε την τρικαλινή γαστρονομία & τα τοπικά παραγόμενα προϊόντα ως
πυλώνες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής.
• Αναλάβαμε
την πρωτοβουλία και πετύχαμε την επίσημη αναγνώριση του Γεωπάρκου
Μετεώρων-Πύλης και ένταξη του στο Παγκόσμιο Δίκτυο Γεωπάρκων της UNESCO.
Πιστεύουμε στην ουσία του μηνύματος η ισχύς εν τη ενώσει. Για αυτό
καταφέραμε όλοι μαζί να ενωθούμε και να δημιουργήσουμε τον Ενιαίο Τουριστικό
Φορέα της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.
• Η
πρώτη πανελλαδικά συνεργατική δομή Διαχείρισης & Προώθησης Τουριστικού Προορισμού.
• Συμμετοχή
σε τουριστικές εκθέσεις & workshops στο
εσωτερικό και το εξωτερικό.
• Ταξίδια
εξοικείωσης και γνωριμίας στο νομό (Press
Fam Trips).
• Προωθητικές
καταχωρήσεις & δημοσιεύσεις άρθρων σε ηλεκτρονικά & έντυπα μέσα.
• Ασημένιο
Βραβείο στα Tourism Awards 2022.
• Στοχευμένες
ψηφιακές καμπάνιες προώθησης του προορισμού σε αγορές του εξωτερικού (Google
Ads). Πάνω από 7.000.000 επισκέπτες με υψηλό Awareness του προορισμού. Για κάθε
1€ διαφημιστικής δαπάνης, κερδίζουμε 10 πιθανούς επισκέπτες.
Βασίλης
Γιαγιάκος | Πρόεδρος - Υποψήφιος Πρόεδρος Επιμελητηρίου Τρικάλων
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.