Καραντίνα Νο2: Με τηλέφωνο και μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών στον Δ. Τρικκαίων
«Ασπίδα» στην προσπάθεια μείωσης των κρουσμάτων του Covid-19 από τον Δήμο Τρικκαίων. Στο πλαίσιο της δεύτερης καραντίνας από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020, ο Δήμος Τρικκαίων υπενθυμίζει ότι, βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων, η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού με τηλεφωνική κλήση ή επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@trikalacity.gr ή στο 20000@trikalacity.gr
Οι τηλεφωνικοί αριθμοί, που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ για τις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του Δήμου :
- Δημοτολόγιο
– Ληξιαρχείο : 24313 51168
- Θέματα
Προσωπικού : 24313 51297 και 24313 51182
- Εμπορικές
Δραστηριότητες : 24313 53515
- Οικονομική
Υπηρεσία (γενικά θέματα) : . 24313 51119 και 24313 51145.
- Ταμείο
Δήμου : 243151140
- Έσοδα
(βεβαιώσεις ΤΑΠ, κ.λ.π.) : 24313 51111 και 24313 51113
- Κοινωνική
Μέριμνα : 24310 63218 και 24310 63211
- Παιδεία
: 24313 53506
- Πολιτισμός
& Αθλητισμός : 24313 53570 και 24313 53566
- Τεχνική
Υπηρεσία : 24310 63230 και 24310 63246
- Πολεοδομία
: 24313 51245 και 24313 51235
- Δημοτική
Αστυνομία : 24313 53554 και 24313 53552
- ΚΕΠ
: 24313 50000 και 2431046125
- Για
κάθε άλλη πληροφορία στη Γραμμή Δημότη : 2431020000
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.