Αναγκαία η σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας-Κοζάνης-Ενδιαφέρουσα ημερίδα στο Πολιτιστικό Κέντρο Καλαμπάκας
Απολύτως αναγκαία κρίνεται η σιδηροδρομική σύνδεση
Καλαμπάκας-Κοζάνης, ενός έργου που θα συμβάλλει καθοριστικά για το μέλλον των
εμπορευματικών και άλλων δραστηριοτήτων της χώρας αλλά και την πρόσβαση σε
λιμάνια του εξωτερικού.
Αυτό τονίστηκε στην
καθόλα ενδιαφέρουσα ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο του
Δήμου Καλαμπάκας για την σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας – Κοζάνης.Στην Ημερίδα έγιναν ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις με πολλά χρήσιμα στοιχεία για το μεγάλο έργο που σταμάτησε πριν πολλά χρόνια και ξεκίνησε με χαιρετισμό του Περιφερειάρχη κ. Αγοραστού που υπογράμμισε την σπουδαιότητα του έργου που επιτέλους θα πρέπει να ενταχθεί σε πρόγραμμα για την υλοποίησή του. Ακολούθησαν χαιρετισμοί του Δημάρχου Καλαμπάκας κ. Σινανη, του Δημάρχου Δεσκάτης κ. Καραστέργιου, του αντιδημάρχου Γρεβενών κ. Τριγώνη , του αντιδημάρχου Τρικκαίων κ. Παζαϊτη, του αντιδημάρχου Κοζάνης κ.α.
Όλοι με τις τοποθετήσεις τους έκαναν αναφορά για την σημασία του έργου και την ανάγκη ολοκλήρωσης του και θα συντελέσει στην οικονομική ανάπτυξη αρκετών νόμων.
Σημειώνεται ότι η διοργάνωση της ημερίδας έγινε σε συνεργασία με φορείς της δυτικής Θεσσαλίας και της δυτικής Μακεδονίας και στόχος είναι η ένταξη του έργου στο επόμενο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης.
Την μελέτη της νέας γραμμής παρουσίασε ο διευθυντής μελετών του ΟΣΕ κ. Κώστας Μουρουδέλης ενώ την ΕΡΓΟΣΕ εκπροσώπησε ο κ. Γιάννης Αντωνιάδης μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας και πρόεδρος της ΕΕΣΤΥ.
Το παλιό έργο που είχε κατασκευαστεί περί το 1930 παρουσίασε με πολλές φωτογραφίες και βίντεο ο μηχανικός κ. Δημήτρης Τερτίπης.
Το νέο έργο είναι μελετητικά ώριμο και όπως τονίστηκε:
Συνδέει την Δυτική Μακεδονία (Φλώρινα, Αμύνταιο, Πτολεμαΐδα, Κοζάνη, Γρεβενά) απευθείας με την πρωτεύουσα. Δίνει μεγάλη προστιθέμενη αξία στις
υπάρχουσες γραμμές Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας και Κοζάνης-Φλώρινας, δημιουργώντας έναν δεύτερο σιδηροδρομικό άξονα 300 Km στον κορμό της χώρας μας.
Συμβάλλει στην συντόμευση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Πειραιά με τα λιμάνια της Αλβανίας και του Μαυροβουνίου στην Αδριατική θάλασσα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.