Ο στόλος των ελληνικών φορτηγών ο γηραιότερος της Ευρώπης
Τελευταία και καταϊδρωμένη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως
προς την παλαιότητα των φορτηγών με τα οποία γίνονται οι εμπορευματικές
μεταφορές είναι η Ελλάδα.
Σύμφωνα με την Eurostat, που αφορούν
στο 2015, το 59% του συνόλου των μεταφορών στη χώρα μας γίνεται με οχήματα
παλαιότητας άνω των 10 ετών την ώρα που στην ΕΕ, αντίστοιχο ποσοστό μεταφορών
γίνεται με καινούργια οχήματα.
Ειδικότερα, το 59% των οδικών
εμπορευματικών μεταφορών στην Ευρωπαϊκή Ενωση γίνεται με καινούργιο στόλο,
δηλαδή με οχήματα παλαιότητας κάτω των πέντε ετών.
Το
26% των μεταφορών πραγματοποιείται με οχήματα από έξι έως εννέα ετών ενώ το 10%
έχει παλαιότερα ηλικιακά στόλο οχημάτων, από 10 ετών και πάνω.
Την πρωτιά κατέχει η Γερμανία,
που έχει τον νεότερο στόλο οχημάτων.
Ειδικότερα τα καινούργια οχήματα
ως ποσοστό του συνολικού στόλου κατέχουν στη:
Γερμανία, το 83%
Λουξεμβούργο το 77%
Ηνωμένο Βασίλειο, το 73%
Γαλλία, το 71%
Σουηδία, το 71%
Αυστρία, το 67%
Λουξεμβούργο το 77%
Ηνωμένο Βασίλειο, το 73%
Γαλλία, το 71%
Σουηδία, το 71%
Αυστρία, το 67%
Αντίθετα, πάνω από το ήμισυ των
οδικών εμπορευματικών μεταφορών μεταφέρθηκαν από οχήματα ηλικίας 10 ετών και
άνω, ως εξής:
Ελλάδα (59%)
Βουλγαρία (33%)
Πολωνία (29%)
Κύπρος και Πορτογαλία (26%)
Βουλγαρία (33%)
Πολωνία (29%)
Κύπρος και Πορτογαλία (26%)
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.